A partir del 27 d’abril i fins al 14 de maig comença el procediment de sol·licitud d’ajuts de menjador escolar per al curs 2021-2022.
Si vau presentar la sol·licitud d’ajut el curs 2020-2021
Rebreu un SMS al mòbil amb l’esborrany de la sol·licitud de l’ajut per al curs 2021-2022
Comproveu que les dades de l’esborrany són correctes
Esborrany correcte: signeu l’esborrany a l’enllaç facilitat.
Data límit 14 de maig
Esborrany incorrecte: feu les modificacions de les dades a través de la Seu Electrònica de l’Ajuntament de Terrassa (seuelectronica.terrassa.cat)
Data límit 14 de maig
Si no vau presentar la sol·licitud d’ajut el curs 2020-2021 o no heu rebut un SMS amb l’esborrany de la sol·licitud per al curs 2021-2022
Podeu presentar la sol·licitud a la Seu Electrònica de l’Ajuntament de Terrassa (seuelectronica.terrassa.cat)
Període de tramitació del 27 d’abril al 14 de maig
Documentació necessària per sol·licitar l’ajut
DNI, NIE , PASSAPORT del nen/a sol·licitant i progenitors/es o tutors/es
Número identificador de l’alumne/a: IDALU
En cas de separació del progenitors, el conveni de regulació: pensió d’aliments o pensió compensatòria.
Si necessiteu suport i orientació per la tramitació de la sol·licitud de l’ajut de menjador escolar, podeu sol·licitar CITA PRÈVIA als Punts d’Orientació Social.
Administració
Matí de 9.15 a 13.45
Tarda de 15.05 a 16.15